12 days from now, Moms and Baby Expo will be held at Mid Valley. Wooot woot! :) I have apply annual leave (cam bese la kan..) on Friday! At first I'm not giving high hope for this expo too much (takot kecewa macam Maternity Fair last month).. BUT..
When I bought Mami Baby April Issue, terus terfikir "Will this expo be like last November?"
I HOPE SO! See what is written there? 'PUSAT PAMERAN MID VALLEY DEWAN 1,2 & 3, KL' Omaii.. Sampai 3 dewan? Maternity Fair haritu... 1 dewan je hokei.. Huhu~
Harap-harap kali nie pempamer pon yang best-best ;) Eh, larat lagi ke I nak redah expo nie? Kihkihkih~ I hope so! My BFF last November tengah sarat-sarat tue selamber je redah :) Expo mid may, my EDD end of may. Hopefully larat & bertenaga. Kikiki~ Bak kata Romeo "You kalau bab jalan, bab shopping memang sihat walafiat je kan.. Cuba duduk rumah, panas bontot" Hehe.. Meme laaa! :P
Ala, I pon bukan nak beli apa sangat. Barang semua pun dah almost complete :) Cuma nak restocking diapers je la. Time expo la diapers dorang jual murah. Haritu dah borong Mami Poko. Tapi based on gambar-gambar dalam magazine Mami Baby nie, macam takde Mami Poko. But ada Pet Pet and Baby Love. Both pon I bace review mostly mommies suggest. Baby Love nie new brand. Macam Whoopee. Masa expo kat KLCC tu I beli 1 pack je Whoopee. Sebab tak pernah dengar lagi brand ni.
As usual, my sister will accompany me =D Driver cum personal assistant. Thihihi~ Nanti kat expo nak usya Bright Starts Harmony Swing, Electric Motor Cradle and Quinny+Maxi Cosy je kot. Nak usya price. Kekadang takde la murah mana pon kan kat expo nie.
Disebabkan barang dah almost complete, so malas nak list down kan apa yang nak dicari nanti. Hehe. Redah je la. Apa yang terlintas, grab je. Oh ya, yang di aimed mesti lah nursing bra kan.. Harap-harap harga murah banding beli online. Cam I cakap haritu I beli kat expo KLCC Auntumnz Sleep Bra RM20, Autumnz Comfort Bra RM28.
Enjoy this pic pada sesiapa yang tak beli magazine Mami Baby ;) By the way, I found out that this magazine is more informative compared to Pa&Ma. Serious. Magazine nie Is yang perkenalkan. Lagi banyak nak dibaca banding Pa&Ma which I found out lebih banyak iklan :) My 2 cents..
![]() |
| Banyak betul booth :) |
![]() |
| JB 75,451. KL ? Mau cecah 100k (-__-") |
![]() |
| Gambar atas : Ada banyak baju-baju (nice!!) Gambar bawah : Booth diapers tak crowded pn kat JB :P |
![]() |
| Ada booth Pigeon, MAM & Avent (hopefully!) |
![]() |
| Cryocord & Cellsafe ni mmg selalu ada. Pureen pon selalu ada :) |
Amacam? TERUJA tak? (^_^)







No comments:
Post a Comment